          
|
9 Juli - 25 Juli 2004
- Ranocchio - Piano Di Porlezza - Italia
Testimonials
Stephan Groenewegen, Jurist (20): "Wederom heeft Ranocchio
mij weten te verrassen met een deugdzame dosis ontspanning
en inspanning. De onmiskenbare authentieke intimiteit die
boven komt drijven wanneer een man zich verliest in zijn
bier was ook dit jaar in het onherbergzame Noord-Italiaanse
landschap in al zijn glorie aanwezig. Zoals een beroemd Italiaans
gezegde luid: ´Zon moet je nooit in juli verkopen´, een
gezegde die mijn belevenis van deze vakantie in al zijn daadkracht
weet te dekken."
Stef Post, IT´er (23): "De twee weken zonder bits en bytes
in Italië werden ruimschoots gecompenseerd door boeiende
sociale interacties op het scherpst van de snede. Wat mij
zal bijblijven aan deze vakantie is de hartelijkheid en de
warmte van al onze campingburen. Waar is het tegenwoordig
nog mogelijk om rond negen in de ochtend bij iemand langs te
komen voor een dikke cappuccino? Ranocchio opent de harten
van haar gasten en laat hen nooit meer los!"
Gootje Boersen, Serveerster (17): "Ik vond het echt heel
erg leuk om in Italië op vakantie te gaan! Iedereen was heel
vrolijk en ging heel gezellig met elkaar om. Meestal zijn we
lekker bij het zwembad gaan zonnen maar we hebben ook wel
actieve dingen gedaan hoor. We hebben een keertje een berg
beklommen (maar dat duurde wel heel lang :p ), en we zijn
ook met de boot naar een paar dorpjes geweest. Twee keer
hebben we een disco bezocht, maar bij de tweede kon je niet
zo goed dansen, hoewel Sjoerd gewoon helemaal los ging! Hij
stond helemaal te springen de hele tijd, haha! Alleen de drankjes
waren wel best duur daar!! Maar de disco´s waren toch wel
het leukste wat we hebben gedaan!"
Sjoerd van Santen, Aquatrainer (19): "Voor sommige mensen
is het een rare gewaarwording om mij daar te zien staan bij
het zwembad met mijn hanekam, mijn zonnebril en sharky om
mijn buik. Maar als ze het eenmaal het water in zijn gedoken
en het aquadancen begint dan zijn ze meteen verkocht!
Moddervette moves maken op lekker aquamuziek als ´toet toet
op mijn waterscooter´ dat willen ze! En dat is goed om ze
dan te zien genieten. Natuurlijk neem ik ´s avonds ook wel
eens een biertje, dat aquadancen is een rondje van de zaak
zeg maar, ghiiii! Ennuh, we zijn hier toch om vakantie te
vieren? Hah, nee het was weer knallen. Met zijn allen hebben
we er een supertijd van gemaakt!"
Marieke van der Veerdonk, Visfanaat (19): "Wat mij het
meest zal bijblijven van mijn dagen aan het meer van Piano
is zonder twijfel de barbecue die we hebben gehad. Met zijn
allen hebben we echt een meesterlijk uitgebreid feestmaal
ervan weten te maken. Als kers op de slagroom was daar David´s
tropische watermeloencocktail. En niet de vergeten de vis,
wat een beauty! Echt om op te vreten zo lekker!"
Esther Schrijvers, Dierenvriendin (17): "We kwamen daar dus aan
in Ranocchio en het was echt al gelijk vet gezellig! Lekker
een beetje kletsen en een drankje drinken bij Chris, Stephan,
Margot, David, Stef en Sven. We gingen ook naar de
watervallen, weet je hoe koud dat water is!! Maar zo erg was
dat niet want je wordt daarna toch lekker snel droog in de
zon. We mochten ook nog een middagje paard rijden, wat was
dat leuk! Het was echt zo´n lief schattig klein knuffelbaar
paardje! De dagen vlogen voorbij en toen moesten we alweer
naar huis.."
Lisette, Nachtvlinder (13): "Echt genoten van Ranocchio!" |







|
|