9 Juli - 25 Juli 2004 - Ranocchio - Piano Di Porlezza - Italia

Testimonials

Stephan Groenewegen, Jurist (20): "Wederom heeft Ranocchio mij weten te verrassen met een deugdzame dosis ontspanning en inspanning. De onmiskenbare authentieke intimiteit die boven komt drijven wanneer een man zich verliest in zijn bier was ook dit jaar in het onherbergzame Noord-Italiaanse landschap in al zijn glorie aanwezig. Zoals een beroemd Italiaans gezegde luid: ´Zon moet je nooit in juli verkopen´, een gezegde die mijn belevenis van deze vakantie in al zijn daadkracht weet te dekken."

Stef Post, IT´er (23): "De twee weken zonder bits en bytes in Italië werden ruimschoots gecompenseerd door boeiende sociale interacties op het scherpst van de snede. Wat mij zal bijblijven aan deze vakantie is de hartelijkheid en de warmte van al onze campingburen. Waar is het tegenwoordig nog mogelijk om rond negen in de ochtend bij iemand langs te komen voor een dikke cappuccino? Ranocchio opent de harten van haar gasten en laat hen nooit meer los!"

Gootje Boersen, Serveerster (17): "Ik vond het echt heel erg leuk om in Italië op vakantie te gaan! Iedereen was heel vrolijk en ging heel gezellig met elkaar om. Meestal zijn we lekker bij het zwembad gaan zonnen maar we hebben ook wel actieve dingen gedaan hoor. We hebben een keertje een berg beklommen (maar dat duurde wel heel lang :p ), en we zijn ook met de boot naar een paar dorpjes geweest. Twee keer hebben we een disco bezocht, maar bij de tweede kon je niet zo goed dansen, hoewel Sjoerd gewoon helemaal los ging! Hij stond helemaal te springen de hele tijd, haha! Alleen de drankjes waren wel best duur daar!! Maar de disco´s waren toch wel het leukste wat we hebben gedaan!"

Sjoerd van Santen, Aquatrainer (19): "Voor sommige mensen is het een rare gewaarwording om mij daar te zien staan bij het zwembad met mijn hanekam, mijn zonnebril en sharky om mijn buik. Maar als ze het eenmaal het water in zijn gedoken en het aquadancen begint dan zijn ze meteen verkocht! Moddervette moves maken op lekker aquamuziek als ´toet toet op mijn waterscooter´ dat willen ze! En dat is goed om ze dan te zien genieten. Natuurlijk neem ik ´s avonds ook wel eens een biertje, dat aquadancen is een rondje van de zaak zeg maar, ghiiii! Ennuh, we zijn hier toch om vakantie te vieren? Hah, nee het was weer knallen. Met zijn allen hebben we er een supertijd van gemaakt!"

Marieke van der Veerdonk, Visfanaat (19): "Wat mij het meest zal bijblijven van mijn dagen aan het meer van Piano is zonder twijfel de barbecue die we hebben gehad. Met zijn allen hebben we echt een meesterlijk uitgebreid feestmaal ervan weten te maken. Als kers op de slagroom was daar David´s tropische watermeloencocktail. En niet de vergeten de vis, wat een beauty! Echt om op te vreten zo lekker!"

Esther Schrijvers, Dierenvriendin (17): "We kwamen daar dus aan in Ranocchio en het was echt al gelijk vet gezellig! Lekker een beetje kletsen en een drankje drinken bij Chris, Stephan, Margot, David, Stef en Sven. We gingen ook naar de watervallen, weet je hoe koud dat water is!! Maar zo erg was dat niet want je wordt daarna toch lekker snel droog in de zon. We mochten ook nog een middagje paard rijden, wat was dat leuk! Het was echt zo´n lief schattig klein knuffelbaar paardje! De dagen vlogen voorbij en toen moesten we alweer naar huis.."

Lisette, Nachtvlinder (13): "Echt genoten van Ranocchio!"